Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Invaller

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

Invaller Empty
BerichtOnderwerp: Invaller   Invaller I_icon_minitimevr okt 05, 2012 4:58 am


.: Als de admin van huis is... :.

...dansen de leden op tafel

Of tenminste, dat probeer ik te voorkomen (: Zoals sommigen van jullie misschien al weten, vertrek ik zaterdagochtend om 3:00 naar Rome toe voor de school excursie. Aangezien ik daar geen internet heb, zal ik in die tijd online zijn en kan ik dus ook niks voor Cave Canem doen. Maar het forum zonder toezicht achterlaten of op slot gooien, vond ik beiden niet zo'n prettige optie. Daarom heb ik één van de leden gevraagd of ze tijdelijk op het forum wil letten.

Dank je Axe Girl, Juul, dat je deze taak op je wil nemen (:

Ze zal de karakter aanmeld topic bijhouden, de puntenshop regelen en een beetje orde houden. Ik vertrouw erop dat ze dit goed zal doen, en dat jullie haar niet dwars zullen zitten met deze taak. 11 Oktober zal ik weer terug zijn uit Rome, dan zal ik mijn gewone taken weer op me nemen.

Betreft het puntenshopje, alleen ik als admin kan punten aftrekken van het totaal van mensen, dus maak je geen zorgen als je nog steeds dezelfde hoeveelheid punten hebt, want ik haal de punten eraf als ik weer terug ben. Maak hier verder geen misbruik van, want als ik hier achter kom, dan heb je een flink aantal procenten te pakken!

Groetjes,

Fellin

Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
 
Invaller
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Cave Canem :: The Telling Pool :: Updates-
Ga naar: