Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Introduction~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimedi sep 25, 2012 11:56 pm

Introduction~ Header


Naja, laat ik me als admin ook maar even introduceren :')

Mijn naam is Babs, een aparte naam ik weet, maar maak een opmerking erover en je hebt meteen een slechte beurt xD -nare ervaringen- Het is geen afkorting, het is een gewone Nederlandse naam en ja, ik ben ermee geboren. Ik ben 16 jaar oud en word op 2 November 17. Ik behoor tot het vrouwelijke geslacht en ik leef in het dorp (Ja, het is nooit officieel een stad geweest, nooit stadsakte ontvangen) Apeldoorn, in Gelderland. Ik zit nu in 5VWO, waar ik Junior mentor ben van een brugklas. Dit houdt in dat je de brugklassers begeleid door hun eerste jaar heen. Ik doe het economie en maatschappij profiel, want wiskunde, natuurkunde enzo liggen me niet en ik vind het ook geen leuke vakken (Om over Scheikunde nog maar te zwijgen...:S)

Ik ben dol op tekenen, animeren, verhalen schrijven en lezen. Ik ben heel erg graag creatief bezig en heb verzamelwoede voor de meest nutteloze dingen waaronder: Stenen, veren, pluche knuffels, boeken, stickers... Noem maar op. Ik luister naar allerlei soorten muziek, maar mijn voorkeur neigt wel naar de wat ruigere bands zoals Breaking Benjamin, Sonata Arctica, Linkin Park en Three Days Grace. Maar ik luister ook wel Celtic Women, Within Temptation, Vocaloid enzo. Eigenlijk verschilt het echt per liedje. Ik kan bijvoorbeeld helemaal verslaafd zijn aan het liedje Zombie van Miser, maar je hoeft me niet te vragen een ander liedje op te noemen, want dat kan ik dan niet. Mijn werkpatroon is extreem uitstellerig, ik werk namelijk in vlagen en dan doe ik ineens heel veel, om vervolgens het weer tijden te laten liggen. Dit is te merken aan vanalles, mijn patroon van posten (Bommen los!), animeren, projecten, vanalles. Hierdoor ben ik ook niet zo goed in samenwerken xD...

Ik ben heel erg gevoelig ingesteld en ben sociaal niet zo heel erg sterk. Als mensen me teveel worden dan klap ik dicht en zeg ik wel eens dingen die ik niet meen of kan ik flink van me afsnauwen zodat ze me maar met rust laten. Met grote (Vooral drukke) groepen heb ik ook enorme moeite, omdat ik hier nou eenmaal niet goed tegen kan. Dit komt ook deels door nare ervaringen op school (Pesten en dergelijke) maar goed. Ik ben niet echt een ster met het praten met mensen niet ken, vooral door mijn verlegenheid. Dus trek je daar niets van aan als je tegen me praat, het ligt niet aan jou, ik ken je gewoon niet.

Waar op andere sites te vinden:
Deviantart: BE-Arts (Oud acc: Breezebolt, Arcticblood)
Youtube: BEMotionArts (Oud acc: Akilatu)
Twitter: Babzels
Photobucket: Minnowleaf (Afgeschermd~)
Neopets: Pachua

Nog vragen? Stel ze gerust
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
Illusions

Illusions


Aantal berichten : 31
Points : 17
Registratiedatum : 25-09-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Karakters:

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimewo sep 26, 2012 1:29 am

Hi Babs <3
Veel plezier hebben op je mooie site he! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimewo sep 26, 2012 1:31 am

Dank je Wazzeflas <3 Ik hoop dat het gaat lukken:3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
Cry of Silence

Cry of Silence


Aantal berichten : 42
Points : 1
Registratiedatum : 25-09-12

Character sheet
Karakters:

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimewo sep 26, 2012 2:24 am

Welkom klinkt zo droog x'D

Dus, bedankt voor 't maken van de site <3 Besser? x'D

xQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimewo sep 26, 2012 2:26 am

Haha is prima hoor Q (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
iLoo

iLoo


Aantal berichten : 14
Points : 4
Registratiedatum : 25-09-12

Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitimevr okt 05, 2012 8:10 am

LIKE LIKE OMG IK BEN ZO HAPPEEH DAT JE DEZE SITE GEMAAKT HEB =A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction~   Introduction~ I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introduction~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Cave Canem :: Voorstellen-
Ga naar: