Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [GZ] Family for Kesa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Illusions

Illusions


Aantal berichten : 31
Points : 17
Registratiedatum : 25-09-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Karakters:

[GZ] Family for Kesa Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Family for Kesa   [GZ] Family for Kesa I_icon_minitimedi sep 25, 2012 9:02 am

[GZ] Family for Kesa 2rwkoqu
KESA
Feeding on your illusion
stuck in your own nightmares


Hey allemaal,

Kesa is mijn eerste vosje hier, en ik heb expres besloten om haar jonger dan 8 maanden te laten zijn. Ik vind het namelijk best wel spannend om gewoon een random element toegewezen te krijgen, dat zal zeker voor wat inspiratie zorgen.
Nu ben ik wel opzoek naar wat familie en eventueel een verhaaltje voor mijn meid hier. Kesa is niet zomaar een standaard vosje, ze heeft namelijk een gespleten persoonlijkheid. De omgang met haar kan dus nogal lastig verlopen soms en spanningen zullen er zeker komen. Natuurlijk ontstaat dit niet zomaar en ondanks dat er sws wel een steekje los zit bij haar, wil ik het liefste ook een beetje een verhaaltje om haar heen bedenken. Ik heb haar al aangemeld dus een wat betere karakterbeschrijving kun je in haar topic zien.

Dus wat ik zoek is familie, dit kan van alles zijn. Vader en moeder zijn zeer welkom, maar ook andere familie wil ik best aannemen. Waar ik vooral op zal letten is het ideetje dat je erbij brengt. Vind het prima om lekker samen met wat mensen een verhaaltje uit te denken, maar dan wil ik eerst weten wat je ongeveer van plan bent of wat je idee erover is.

Om je aan te melden vul je gewoon dit lijstje in:
Code:
[size=11][b]Naam:[/b]
[b]Naam character:[/b]
[b]Wat wil je zijn:[/b]
[b]Persoonlijkheid character:[/b]
[b]Idee voor verhaal:[/b][/size]

Aanmeldingen en ideeën:
- Dairo // brother or dad // enige levende familie

Alvast bedankt,

xIllusions.

<3 Illusion
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusions

Illusions


Aantal berichten : 31
Points : 17
Registratiedatum : 25-09-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Karakters:

[GZ] Family for Kesa Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family for Kesa   [GZ] Family for Kesa I_icon_minitimedo sep 27, 2012 6:29 am

No one interested?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Family for Kesa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kesa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: About the RPG :: Verhalen-
Ga naar: