Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] Over the Hills and Far Away

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

[Verhaallijn] Over the Hills and Far Away Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] Over the Hills and Far Away   [Verhaallijn] Over the Hills and Far Away I_icon_minitimedo dec 13, 2012 5:16 am

They came for him one winter's night.
Arrested, he was bound.
They said there'd been a robbery,
his pistol had been found.

They marched him to the station house,
he waited for the dawn.
And as they led him to the dock,
he knew that he'd been wronged.
"You stand accused of robbery,"
he heard the bailiff say.
He knew without an alibi,
tomorrow's light would mourn his freedom.


Ik ga een nieuw karakter Mikado aanmaken. Dit is een jonge rode vos die nog geen element gekregen heeft. Ze zwerft op het huidige moment rond in het lichte bos van Lumidi, maar ze kan overal rond gaan zwerven wat mij betreft. En nou... Er zit nogal een verhaal achter haar. En dit wil ik graag gaan uitwerken. En terwijl ik dit aan het uitwerken was, bedacht ik me dat dit best wel een hele grote verhaallijn zou kunnen worden voor de gehele site!

In het verleden
Het begint met de grote broer van Mikado, die een jaartje ouder is dan Mikado zelf is. De songtekst hier boven aan de slaat namelijk enorm op hem. Maar omdat dit karakter nog enorm veel gevormd kan worden, zal ik hem nu nog geen naam of element geven. Dit mag je helemaal zelf beslissen mocht je deze rol op je willen nemen. Dus voor het verhaal zal hij {...} heten. {..D.} had een relatie met een vrouwelijke vos, die hem later beschuldigd dat hij ongewenst pups bij haar verwekt heeft. Of dit waar is of niet, dat laat ik voor nu in het midden. Hij wordt uit het bos gesleept en voor de Guardian van zijn element gesleept. Hier wordt {...} ter dood veroordeeld en zijn executie zou de volgende dag zijn.

De moeder van Mikado en {...} geloofd echter in zijn onschuld en helpt hem terug naar de vrijheid. In een actie van verraad zorgt ze ervoor dat haar zoon weet te ontsnappen. {...} ontsnapt en verdwijnt in het bos. De moeder wordt echter gevonden en vermoord door de Guardian wegens hoogverraad.

En nu verder?
De Guardian die in die tijd regeerde is ondertussen gestorven en een nieuwe Guardian heeft hem opgevolgd. Maar alsnog is {...} vogelvrij verklaard en mag vermoord worden als je hem tegen komt. Maar ondertussen weet {...} ook wel beter en heeft hij een groepje om zich heen verzameld van trouwe volgelingen. En weet je? Hij zint op wraak. Hij begint een rebellie tegen de Guardians en vooral tegen die ene van het element waar hij ter dood veroordeeld door was. Het liefst zou hij deze Guardian de nek omdraaien en ook de leden van dit element. Er dreigt dus ondertussen een oorlog terwijl steeds meer vossen een kant kiezen.

Ondertussen probeert {...} zijn zusje Mikado te krijgen die als chantage middel gevangen genomen is door de Guardian van zijn element. Vanaf nu krijgt het verhaal een open einde, er kan van alles gebeuren. Mikado kan overtuigd worden van het kwaad van haar broer en hem aanvallen en misschien wel vermoorden of voegt zich bij de rebellie en deze oorlog duurt van ook voort... Blijft de rebellie een bestaande groep? Ook dat wordt in het midden gelaten.

Vossen die nodig zijn
{...} - Gespeeld door ???
Een mannelijke vos die al flink wat op zijn kerfstok heeft staan. De hoofdrolspeler van het verhaal en de leider van de rebellie.

Mikado - Gespeeld door Fellin
Het zusje van {...}

Volgelingen van {...}
Deze vossen volgen en steunen {...} door dik en dun. Ze zijn erg loyaal en zijn zelfs bereid te sterven of te moorden voor hun leider. Deze zijn de harde kern van de rebellie.

Vroegere partner van {...} - Gespeeld door ???
Wordt uiteindelijk ergens in de verhaallijn of ernstig verwond of vermoord door {...}.

Pups van {...} - Gespeeld door?
Hier zijn er drie van, deze zijn op dit moment ongeveer 5 maanden oud. Ze zullen uiteindelijk of meegenomen worden naar de rebellie door hun vader of hun eigen weg kiezen.

Guardian van het element - Gespeeld door ???
Deze wordt gevraagd als het element van {...} bekend wordt.

Eigen input
Heb je zelf nog idee voor een rol? Wees welkom en stel hem voor!

Wil je meedoen met de verhaallijn? Vraag dit dan gerust aan! Wees wel een beetje uitgebreid met je ideeën, vooral als je {...} wil spelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

[Verhaallijn] Over the Hills and Far Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Over the Hills and Far Away   [Verhaallijn] Over the Hills and Far Away I_icon_minitimedo dec 13, 2012 6:11 am

De verhaallijn is nu open voor aanmeldingen! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
 
[Verhaallijn] Over the Hills and Far Away
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: About the RPG :: Verhalen :: Forumbrede verhaallijnen-
Ga naar: