Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I doesn't exist

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
мιѕѕ ∂αηgєяσυѕ

мιѕѕ ∂αηgєяσυѕ


Aantal berichten : 50
Points : 12
Registratiedatum : 25-09-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Sneek

Character sheet
Karakters:

I doesn't exist  Empty
BerichtOnderwerp: I doesn't exist    I doesn't exist  I_icon_minitimedo sep 27, 2012 12:08 am

My name: Nathalie
My Nicknames: Duck, Nath, Nana, Nathzel, etc.
My age: 15
My Birthday: 11 - 02
My hair color: Brown
My eye color: Green/blue/yellow
My skin color: Blank
My length: 1.68
My weight: I really don't know ._.

Know me: Oké, nu ga ik veder in nederlands gezien niet iedereen goed engels kan, en ik daar toch maar even rekening mee houd. Daar net heb ik toch maar even wat basic dingen over me zelf verteld, dan ga ik nu veder naar mijn karakter, hobby's, likes, dislikes, etc.
Ik ben rustig, al kan ik ook BOEM super hyper zijn, ik help graag anderen, en ben daarom ook een luisterend oor, ik geef dan ook zeker tips voor zo ver ik dat geven kan, ik ben écht dol op dieren en de natuur en ben ook veel bezig met dieren. Ik heb echt een grote haat aan ruzies, en probeer ze daarom vrijwel meteen op te lossen, dan probeer ik te kijken naar wat ik heb gedaan, en de ander, en daar probeer ik dan een oplossing uit te vinden. Maar oké, verder weet ik op dat gebied niet veel meer te zeggen xD
Terug naar dieren. Mijn lievelingsdieren zijn 1. Katachtige, 2. Wolven, 3. Vossen, 4. Beren, 5. Vleermuizen. Qua katachtigen valt de huis kat op nummer 1 en dan volgen de Cheetah, Sneeuwpanter, tijger, leeuw, etc. Bij wolven, tja, wolven, ik hou van alle wolven, maar toch vind ik de witte 't mooist, en daarna de zwarte, etc. En bij vossen, ik houd t meest van de rode vos, gevolgd door de pool vos, en daarna woestijn vos. Bij beren staat Ijs beer op nummer één gevolgd door zwarte beer <3 En Vleermuizen, weet ik niet veel van qua soorten, etc, ik vind hun gewoon stoer <3
Thuis heb ik bij mijn moeder 2 katten, Kyra, een zwarte kleine mini poes, en Cailin een grote mooie angstige main coon <3 Ook heb ik bij mijn moeder 1 rat, een paar maanden geleden is haar maatje overleden D8 Bij mijn vader heb ik een volière vol met vogels, Japanse meeuwtjes, kwartels, valks parkieten, en nog wat vogels. En we hebben drie tamme pracht rosellas, ook hebben ik bij papa nog 1 kat, Zoëy, een lapjes kat, en een hond, Toby, een Engelse Springer spaniël. Ook heb ik twee konijnen, Fluff en Vleky, en een aquarium met allemaal guppies, ook nog een vijver vol met vissen. Dat waren mn huis dieren ._.
Mijn hobby's zijn, tekenen, RPG'en, verhalen schrijven, Lezen (WARRIOR CATS FTW), zingen en muziek luisteren. En dan nu mijn muziek smaak, ik hou vooral van Rock en Metal, en dan toch wel weer vooral rock, ik luister op dit moment naar J-rock; One Ok Rock. En ook luister ik wel naar HIM en 30 Seconds To Mars, Greenday, Breaking Benjamin, Skillet, en Volbeat.

Voor de rest weet ik niet veel te zeggen, ik verveelde me, dus ben ik maar een heel verhaal gaan typen, ik vraag me af of iemand dit wel gaat lezen, maar whatever.
Vragen?

~Nathz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fellin
Admin
Fellin


Aantal berichten : 216
Points : 22
Registratiedatum : 21-09-12

Character sheet
Karakters:

I doesn't exist  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I doesn't exist    I doesn't exist  I_icon_minitimedo sep 27, 2012 4:22 am

Wilkommen, welkom, bienvenue en welcome :3

Leuk signature en ik geloof dat ik geen vragen heb (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cavecanem.actieforum.com
 
I doesn't exist
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Cave Canem :: Voorstellen-
Ga naar: